Regular Show 4.Sezon 2.Bölüm Türkçe izle

Sürekli Dizi 4.Sezon 2.Bölüm - Starter Pack





7 yorum:

  1. bölümler süper yeni bölümlerin yüklenmesini istiyorum ama

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. abi ama artık yükle şu bölümleri bence sen bizi oyalıosun advanture time a deböle dedin yüklicem dedin yüklemedim çıkış 9b yi de yüklersen sevinirim ama rica ediyorum ki artık yükle her gün bakıyorum baydı beni yaaa yeni bloglarda açmışsın yeni bloglar açacağına şunları hallediversen çok mutlu olacağım vallahi baydı beni allah rızası için yükle şu bölümleri

    YanıtlaSil
  4. bu arada her böyle uzun bir aranın ardından filan hepsini kopyala yapıştır yapmışsın tamam 6bölüm yüklemişsin sağol da nool ur artık yükle kasım dan beri hatta ekim den beri bekliyoruz

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandır bilgisayarımdan uzaktım.yeni bölümlerin çıktığından haberim vardı ancak ilk çıktığı zaman kayıt yapamadım.o yüzden bekliyorum. kayıtları bitirmeden bölümleri eklemem zor.üzgünüm.

    YanıtlaSil
  6. abi karışık yüklesen nooolur ki kaçıncı sezon kaçıncı bölüm o zaman hiç yükleyemessin ki bence sen karışık yükle daha iyi olur

    YanıtlaSil